Klachten
We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jij volledig tevreden bent met jouw bestelling. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat iets niet aan jouw verwachtingen voldoet. Neem altijd contact met ons op wanneer er klachten zijn. We zullen ons uiterste best doen om eventuele problemen op te lossen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Burning Branch Design biedt garantie volgens de Europese wetgeving. Mocht er binnen 6 maanden na ontvangst een defect ontstaan, dan zal Burning Branch Design het product (indien mogelijk) vervangen of repareren. Na 6 maanden dien je als consument aan te tonen dat het om een productie-/ontwerpfout gaat. Meer informatie over deze garantievoorwaarden, kun je lezen in onze Algemene Voorwaarden.
Houd er rekening mee dat de producten van Burning Branch Design handgemaakt zijn. Kleine onzuiverheden en onregelmatigheden worden niet als defect beschouwd. Ook kunnen er kleine kleurvariaties bestaan tussen de producten. Hoewel wij proberen om verschillende artikelen binnen één bestelling zoveel mogelijk van dezelfde kleur te leveren, is dit niet te garanderen.